Klanttevredenheidsonderzoek

Resultaten
H1 - 2023

We zijn blij om te melden dat onze klanttevredenheidsonderzoek fantastische resultaten laat zien! Onze klanten waarderen ons hoger dan het marktgemiddelde op het gebied van klanttevredenheid en klantgerichtheid. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, wij richten ons op het verbeteren van onze documentatie en testen. We zijn er trots op dat we goed scoren op het gebied van samenwerking, communicatie, pro-activiteit en transparantie. Door deze waardevolle feedback zijn wij in staat om onze dienstverlening continu te verbeteren!

Resultaten samengevat

1
Net promotor score
1
Score klanttevredenheid
1
Score Klantgerichtheid

OVER HET ONDERZOEK

Elk halfjaar voert Wolfpack een nieuw onderzoek uit om te controleren of de samenwerking nog optimaal verloopt en om klanten de kans te geven om gewenste verbeterpunten aan te dragen. Het onderzoek richt zich op drie belangrijke waarden: klanttevredenheid, klantgerichtheid en verbeterpunten voor de samenwerking. Klanttevredenheid en klantgerichtheid zijn gemeten op een schaal van 0 tot 100; verbeterpunten voor de samenwerking, beoordeeld door middel van open vragen om te kijken waar de relatie met klanten nog kan worden verbeterd; Tot slot is het toetsen van Wolfpack op 8 competenties, beoordeeld op een schaal van 1 tot 5.

Bugfixes

5/5

Communicatie

4/5

Documentatie

3/5

Samenwerken

5/5

Oplossingen

4/5

Pro-activiteit

4/5

Testen

3/5

Transparantie

4/5

Klanttevredenheid

Hoe tevreden ben je met onze diensten?

Klantgerichtheid

Hoe gemakkelijk heeft Wolfpack het gemaakt om tot een goed resultaat te komen?